piątek, 11 listopada 2016

11.11

Hej kochani,  mając dzisiaj wolny czas postanowiłam coś napisać.

Na początku tematycznie i wyjątkowo bardzo poważnie.  W takie dni jak dziś wszędzie przewija patriotyzm.  Ale czy to nie jest hipokryzja.. Jeśli miliony Polaków wyjeżdża za chlebem..  Myślę że tzw.  Lokalny patriotyzm niestety upada.  Bo co mamy zrobić, jeśli w innych miejscach żyje się po prostu lepiej i łatwiej. Trochę to smutne.  Fakt jest jeden. Powinniśmy dziś świętować ciesząc się że dzięki naszym bohaterom możemy żyć w spokoju w niepodległej ojczyźnie.

Pamiętamy.


Co u mnie. Bez zmian.  Stabilnie.  Umieszczanie postów na fb zwiększyło mi liczbę czytelników z czego się bardzo cieszę.
Wkoncu mam trochę czasu dla siebie,  by poczytać książkę,  lub zadbać o siebie jak każda kobieta lubi.

Mimo że minął tydzień emocje znów te same.  Żałuję że znowu dałam się komuś nabrać i wykorzystać moje szybkie zaangażowanie.  Czy nauczyło mnie to i dało nauczkę.. Tego nie wiem. Zobaczymy.  Nikt nie powiedział że nie spotkam kogoś kto naprawdę pokocha mnie taka jaka jestem. Poprostu wierzę w miłość i to się nie zmieni..


Dużo miłości. Buziaki.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz