środa, 23 listopada 2016

Karuzela

Hej kochani. To znowu ja...

Nowy telefon u mnie zagościł. Bardzo to sobie chwałę choć ma jak dla mnie za dobry głośnik.

Dostałam prace od 24.11 jestem konsultantką orange...


Wbrew temu co mówią inni Internet to czasu mojego życia z której nie zrezygnuje Tak łatwo. Jeśli komuś się coś nie.podoba nie musi tego czytać....A ja muszęęnauczyć się przyjmować krytykę. Jest jeden warunek musi mieć ona podstawy. Nie docinki mi.takie jakie miały miejsce niedawno. Głupie komentarze mnie.nie interesują już..



Pamiętaj jeśli gadają o tobie to sie ciesz widocznie nie mają nic ciekawego w swoim życiu...
Mam wolny dzień to oglądam Karuzela . Mikołaj Roznerski moja miłość <3

Ktoś kto znaczył dla Ciebie wiele....teraz ma Cię za nic....nigdy więcej pseudo uczuć.



Kończę i całuje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz