wtorek, 4 października 2016

W 11 zglos sie...

Hej kochani ;)

Postanowiła pisać wam coś nowego o mnie na bieżąco.
Nowe plany i realizacja marzeń. W związku z tym iż pracuje od poniedziałku do piątku podjęła decyzje o rezygnacji z dietetyki. Zapisałem się do A.P. edukacji w Białymstoku tylko na technika usług kosmetycznych. Czy będę teraz tam chodzić tego nie wiem... Zobaczymy..;)

Za namową tego ukochanego chłopaka idę na studia. Opłata zrobioną . jutro papiery będą złożone. Już nie mogę się doczekać 1 zjazdu. Co wybrałam? Otóż kryminologia. Podobno bardzo ciekawy i przyszlosciowy kierunek. Dlatego komisarz z W 11 i przestępcy bójcie się bo nadchodzi...ja Justyna. Rozmawiałem o kierunku ze znajoma i ona bardzo sobie chwali... Wiec czemu nie.

Pamiętajcie marzenia są po to by je spełniać. Nigdy z nich nie rezygnujcie. ;*

Adrian dziękuję za wsparcie. Kocham cie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz